پرش به محتوای اصلی

اخبار

برگزاری جلسه بررسی مشکلات دفاتر پیشخوان و خدمات دولت دراستان چهارمحال و بختیاری

برگزاری جلسه بررسی مشکلات دفاتر پیشخوان و خدمات دولت دراستان چهارمحال و بختیاری
جلسه بررسی مسائل و مشکلات دفاتر پیشخوان و خدمات دولت در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیر کل پست استان و رئیس انجمن صنف دفاتر پیشخوان استان برگزار گردید.

به گزارش روایط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری  در تاریخ 30 اردیبهشت ماه سال 97 ، جلسه  بررسی مشکلات دفاتر پیشخوان و خدمات دولت در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان جهت رسیدگی به مشکلات دفاتر پیشخوان استان در حوزه های مختلف از جمله مشکلات موجود در حوزه پستی با حضور مدیر کل پست استان بررسی گردید  و در ادامه این جلسه نیز   در خصوص برنامه های  این اداره کل در تشکیل جلسات با موضوع دفاتر پیشخوان در سال جاری و روش بررسی موضوعات مختلف در این جلسه تصمیماتی اتخاذ گردید .

در این جلسه مهندس بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در خصوص اهمیت برگزاری این جلسات و نحوه و روش تشکیل جلسات آتی در سال جاری مطالبی را بیان نمودند  و هدف از تشکیل این جلسات را بررسی مشکلات و حمایت از این دفاتردر سطح استان  عنوان نمودند .

 لازم به ذکر است در این جلسه همچنین نحوه قبول مرسولات از ادارات مختلف و در خصوص سامان دهی موضوع جمع آوری مرسولات و نحوه ارائه خدمات پستی در دفاتر پیشخوان نیز تصمیماتی اتخاذ گردید .

۲ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۱
تعداد بازدید : ۳۳۰

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید