پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری:

کاهش هزینه‌های دولت و شفافیت، با توسعه دولت الکترونیک میسر می‌شود

کاهش هزینه‌های دولت و شفافیت، با توسعه دولت الکترونیک میسر می‌شود
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزایای توسعه دولت الکترونیک در افزایش سطح آگاهی مردم و صرفه جویی 60درصدی در وقت و انرژی مردم ، گفت: با گسترش خدمات دولت الکترونیک، هزینه‌های دولت و فساد اداری در سطح جامعه کاهش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهار محال و بختیاری، مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان اشتغال‌زایی را از خدمات دولت الکترونیک دانست و اظهار کرد: با ارائه خدمات پرسرعت کارآیی و کیفیت زندگی مردم بهبود پیدا می‌کند و ارائه خدمات دولتی توسط بخش خصوصی موجب اشتغالزایی  و سرمایه‌گذاری‌ ثروت باتوجه به نیازهای شهروندان خواهد شد.

بلالی تشریح کرد: با پیشرفت تکنولوژی خدمات زیادی به صورت الکترونیک ارائه می‌شود که مهمترین آن‌ها شامل پیگیری مجوز تاسیس شرکت، خدمات کاریابی، خدمات آموزش الکترونیک، خدمات اینترنتی و پرداخت الکترونیک، خدمات شهری، خدمات گردشگری و خرید بلیط بوده که  ارائه این خدمات بصورت الکترونیکی باعث صرفه جویی در وقت مردم می شود .

وی افزود:  واحد ها و شرکت‌های خصوصی که در استان چهارمحال و بختیاری خدمات الکترونیکی ارائه می‌دهند شامل شرکت پست، پست بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات، اپراتورهای وب، اپراتور ایرانسل، اپراتور همراه اول، اپراتور رایتل و شرکت‌های FCP ازجمله آسیاتک، شاتل، صبانت هستند.

بلالی با تاکید به همکاری های ادارات ، سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه، تصریح کرد: کارپوشه ملی ایرانیان به آدرس اینترنتی https://inbox.iran.gov.ir ، درگاه ملی خدمات دولت به آدرس اینترنتی https://iran.gov.ir و خدمات دولت همراه به آدرس اینترنتی https://mob.gov.ir و همچنین سازمان تامین اجتماعی، سازمان بهزیستی، ثبت احوال، وزارت آموزش و پرورش، سازمان امور مالیاتی، وزارت صنعت و خدمات الکترونیک قضایی از مهمترین سرویس‌های خدمات دولت الکترونیک در این استان است.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹
تعداد بازدید : ۱۸۳

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید