مراحل تغییر مکان:
در صورت اطلاع و رعایت کامل مفاد آیین نامه دفاتر پیشخوان مراحل زیر برای تغییر مکان ارائه خدمت پس از در نظر گرفتن محل جدید مطابق مفاد آئین نامه باید انجام شود:
1- نسبت به ثبت درخواست خود به سامانه https://licensing.cra.ir مراجعه نمایید.
2- بازدید اولیه دبیرخانه از محل پیشنهادی
3- طرح و بررسی موضوع در کمیته فنی ذیل کارگروه
4- طرح و بررسی نتیجه کمیته فنی در کارگروه
5- الف)در صورت عدم تایید کارگروه، مراحل باید از ابتدا با مشخص نمودن محلی دیگر آغاز گردد
ب)در صورت تایید کارگروه، فرم اماکن و شهرداری توسط دبیرخانه تکمیل و به دارنده پروانه تحویل میگردد.
6- الف) در صورت تایید اداره اماکن نیروی انتظامی و شهرداری ارائه اصل پروانه به دبیرخانه کارگروه
ب) درصورت عدم تایید اداره اماکن نیروی انتظامی و شهرداری ، مراحل باید از ابتدا با مشخص نمودن محلی دیگر آغاز گردد
7- ارسال پرونده به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
مهم : جهت اطلاع از تعداد و مشخصات دفاتر موجود و درخواست های ثبت شده دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی می توانید در اینجا کلیک نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 03832250414 تماس حاصل فرمایید.