پرش به محتوای اصلی

اخبار

کارگروه دفاتر پیشخوان می تواند نقش بسزایی در افزایش رضایت مندی مردم داشته باشد

کارگروه دفاتر پیشخوان می تواند نقش بسزایی در افزایش رضایت مندی مردم داشته باشد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت : یکی از تغیرات اساسی در ابلاغیه جدید شماره 289 کمسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز فعالیت در دفاتر مذکور می باشد که به اشخاص حقوقی تعلق گرفته است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری ، مرتضی بلالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در اولین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت که در محل سالن جلسات اداره کل ICT استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد ، اظهار کرد : برای دفاتر پیشخوان دولت 100 خدمت  احصا شده و با تعرفه گذاری جدید  از سوی کمسیون تنظمیم مقرارات این خدمات در کلیه دفاتر پیشخوان استان قابل ارائه خواهد بود . بلالی اختصاص فضای مناسب به دفاتر در روستاها و شهرها را موجب بهبود ارائه خدمات بهتر و رضایت مندی بیشتر  روستائیان دانست  .. بلالی از نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی خواستار پیگیری در راه اندازی هرچه سریعتر سامانه دفاتر پیشخوان دولت شد و راه اندازی این سامانه را باعث کاهش هزینه و زمان در پیگیری امور این دفاتر اعلام کرد  وی با اشاره به برخی از قوانین و مقررات موجود در آئین نامه دفاتر گفت : شرایط و ضوابط رسیدگی به تخلفات و اعمال قوانین توسط دفاتر با توجه به تنوع خدمات قابل ارائه در دفاتر و جلوگیری از هرگونه اعمال سلیقه و تضییع حق دارندگان پروانه و ارباب رجوع، با جزئیات در آیین نامه مذکور آورده شده است که اجرا و نظارت و کنترل دقیق این آئین نامه می تواند در ارائه بهتر خدمات و کاهش نارضایتی مردم از این دفاتر تاثیر گذار باشد  .

اسماعیل غلامیان مدیر فناوری و شبکه دولت استانداری استان نیز  دراین جلسه گفت : کارگروه دفاتر پیشخوان اهرم مناسبی جهت حمایت از دفاتر و افزایش خدمات در استان است که با تشکیل منظم جلسات این کارگروه می توان ضمن تصمیم گیری جهت افزایش در آمد این دفاتر ، مشکلات و نیازهای مردمی را نیز در نظر گرفته و در جهت تامین این نیازها برنامه ریزی کند  .

۱۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۹
تعداد بازدید : ۲۹۵

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید