پرش به محتوای اصلی

اخبار

برگزاری دومین جلسه کمیته انضباطی دفاتر پیشخوان دولت در استان چهارمحال و بختیاری

برگزاری دومین جلسه کمیته انضباطی دفاتر پیشخوان دولت در استان چهارمحال و بختیاری
دومین جلسه کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت جهت بهبود ارائه خدمات و با هدف رسیدگی به امور دفاتر متخلف در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری ، مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان دولت که با حضور نماینده مدیریت و برنامه ریزی استان ، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی و رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان برگزار شد  اظهار کرد : دفاتر پیشخوان خدمات دولت نقش بسزایی در تسهیل و تسریع خدمات عمومی دولت در قالب مراکز عمده خدماتی اعم از پست، پست بانک، مخابرات، خدمات ارتباطات و ثبت احوال و بیمه و... ایفا می کنند و ضرورت ، اهمیت و کاربرد این دفاتر بر هیچ یک از مراکز اداری پوشیده نیست و لیکن نظارت بر نحوه ارائه خدمات و ایفای تعهدات دارندگان پروانه دفاتر یاد شده نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است . بلالی گفت : نظارت بر نحوه ارائه صحیح خدمات بر عهده دستگاه مربوطه است و دارندگان پروانه نباید از تعهدات و شرایط و ضوابطی که قانون و دستور العمل ها معین نموده اند تعدی نمایند . بلالی از جمله تخلفات شایع در دفاتر استان چهارمحال و بختیاری را عدم نصب تعرفه ها در معرض دید عموم مردم ، تغییر مکان دفتر بدون اطلاع واجازه از کارگروه ، عدم نصب و اطلاع رسانی در خصوص سامانه 195 دانست و افزود : در راستای ارائه خدمات دولت الکترونیک ، این اداره کل در جلسات کمیته فنی رسیدگی به امور دفاتر پیشخوان ، نسبت به بررسی شکایات ثبت شده در سامانه 195 از سوی کسانی که از خدمات دفاتر پیشخوان رضایت ندارند نیز می پردازد .

 شایان ذکر است در جلسه کمیته فنی دفاتر ، تعدادی از تخلفات دفاتر پیشخوان سطح استان مورد بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد .

۴ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۵۸
تعداد بازدید : ۲۱۸

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید